joi, 23 august 2012

Dispare tastatura

Tastatura

Tastatura ta a devenit depozit de frimituri ? Si eu mananc la calculator :), ocupa mult spatiu, mai face si galagie  la unele chiar ai impresia ca o sa sara butoanele din ea, mai ales daca mai esti si gamer.
E, se pare ca la asta s-au gandit si cativa tineri la o inventie care sa rezolve aceasta situatie. S-a lucrat la proiect timp de 5 ani, este vorba de o cutie se numeste The Leap.
Scopul cutiei este sa identifice miscarile mainilor si sa le transmita calculatorului. Pretul unui astfel de gadget s-a stabilit la 70 de dolari, adica unul pe care si-l permit majoritatea.

Dar eu unul nu as folosi asa ceva, daca am de scris un text mare ce fac stau sa umblu cu mainile in aer sa verific pana nimeresc butoanele?
Idea nu este rea dar cred ca inca nu este stabilit prea bine procesul produsului finit, mi se pare putin realizabil si sincer nu cred ca o sa aibe succes, poate doar in domeniul de business, arhitectura, proiectare unde nu este nevoie sa scrii romane.

Adaug si poze cu exemplarul la solicitarea cititorilor :).

Splat



Leap

11 comentarii :

Bogdan Cîrstea spunea...

trebuia sa pui si ceva imagini

https://www.google.ro/search?q=The+Leap&sugexp=chrome,mod%3D18&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=9eo1UMqdC8rHtAbz2oGQBQ&biw=1366&bih=653&sei=Aus1UKWuG4zKswaBqICoDw

Narcis spunea...

@Bogdan: la cererea publicului modific articolul si adaug cateva imagini cu mainile-n aer hahaha.

Pishky spunea...

interesant... dar vad ca trebuie sa mimezi cu mainile.. deci trebuie doar sa scri in aer literele :))! Foarte tare!

Narcis spunea...

@Pishky: da trebuie sa mimezi totul in aer in fata calculatorului cu dispozitivul respectiv Leap.

Mr.Blu3 spunea...

mno mie mi-au sarit 3 butoane de la tastatura cand jucam cs =]] cele mai importante :P A W D :PP

Narcis spunea...

@Mr.Blu3: si eu tot asa din cauza la jocuri mereu prima data se tocesc butoanele, w,a si d plus sagetile si mouseul nu stiu ce are dar se toceste :)

Lavinnia spunea...

@Mr/Blu3 : nu au cum sa sara butoanele la cs decat daca dai cu pumnii in tastatura :))

Cat despre aceasta noua inventie, nu ma incanta deloc.
Plus ca eu nu prea mananc la calculator decat chipsuri si de genul...

Roxana spunea...

Eu m-am obişnuit cu tastatura de când dactilografiam la maşina de scris. Acum mi se pare super comod să scriu la calculator, unde nu trebuie să apeşi, poţi să ştergi foarte uşor şi poţi să revii de câte ori vrei asupra textului. De multe ori am zis că eu nu vorbesc atât de bine, de coerent pe cât de repede şi bine scriu mâinile mele pe taste, deci eu aş pierde mult dacă s-ar desfinţa tastatura. Pe de altă parte, gamerii şi probabil dirijorii :) sau poliţiştii de la circulaţie :) s-ar simţii avantajaţi de noul sistem.

Narcis spunea...

@Roxana: si eu sunt gamer imi plac foarte mult jocurile, dar nu cred ca ar fi un avantaj pentru mine lucrul asta, adica sa stau cu mainile in aer atata timp :)

Madleene spunea...

Mie mi s-a parut foarte interesanta tastatura cu touch.Gasisem mai demult un articol pe un site de stiri.Scapi de problema firmiturilor,nu se intampla nimic daca o uzi (mi-am nenorocit 3 tasturi pentru ca am varsat pe ele cafea,cola si ciocolata calda) dar nu stiu cat de rezistenta la o fi la izbituri.

Narcis spunea...

@Madleene: pai ori astepti sa renunti la tastatura, orim nu mai bei cafea, ciocolata,suc pe langa ea este simplu :)

Trimiteți un comentariu

Scrie ce parere ai dar cu bun simt! Daca iti place subiectul, da si un Like, nu te costa nimic si recomanda blogul :).

Recomandari:

Arhiva blogului

 
Copyright (c) 2016 Bucuresti Live