duminică, 9 martie 2014

Haina nu-l face pe om, dar lenjeria il face pe pat? (A)

Nu stiu daca sunt eu mai ciudat sau daca vi se intampla si voua sa aveti probleme cu somnul cand nu sunteti acasa.
Eu oricat de obosit sunt daca nu dorm in patul meu nu pot sa ma odihnesc si ma foiesc toata noaptea numarand tantarii, care in perioada asta nici nu prea sunt.

Lenjerii de pat frumoase

Deci obiectul de analiza de astazi este patul cel in care te relaxezi 7,8,10 sau doar 3-4 ore in cazul meu in ultima perioada. De aici si concluzia din titlu pentru ca daca te relaxei in pat trebuie sa fie cat mai relaxant si mai primitor. Sa luam exemplul unei masini, cand incepi sa o accesorizezi (uneori chiar in exces), cu tot felul de chesti. Astazi ii cumperi niste covorase, maine huse, bradut mirositor, casetofon etc, pentru ca vrei sa te simti cat mai bine in ea.
Atunci patul fiind locul unde iti incarci bateriile cu atat mai mult trebuie sa ai grija de el sa ai o saltea cat mai buna o lenjerie de pat frumoasa mie imi plac lenjeriile viu colorate cu floricele sau cu personaje din desene animate :).
Am cautat pe google lenjerii pat Pucioasa, si am gasit niste exemplare foarte frumoase. In primul rand este o firma din Romania si vreau sa cred ca putem impreuna sa mai ajutam la dezvoltarea si sustinerea afacerilor interne, nu doar sa importam tot ce avem nevoie. Lenjeriile sunt compuse din bumbac satinat 50% din sintetic si 50% din bumbac. Preturile cred ca sunt mai mult decat accesibileundeva la 60 Ron setul de lenjerie, o garantie pentru 30 de zile si livrare in toata tara.
Gasiti diferite dimensiuni, modele si culori pentru toate gusturile, acum depinde cat de pretentios este fiecare pentru gusturile mele sunt mai mult decat ok.
Singura problema la mine este pitica care are grija sa faca toate lenjeriile de mancare, suculet, creme, lapte si trebuie sa le schimbam foarte des. Asa este cu copilasii mici la cat au alocatia de 200 de ron pe luna nu apuci sa iei absolut mai nimic de iei pe luna tinand cont ca un bax de pamapers costa 80 de ron si un lapte praf 60 de ron.

Spor la cumparaturi dragilor!

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Scrie ce parere ai dar cu bun simt! Daca iti place subiectul, da si un Like, nu te costa nimic si recomanda blogul :).

Recomandari:

 
Copyright (c) 2016 Bucuresti Live