luni, 17 martie 2014

Romanii au Talent Sezonul 4 emisiunea din 21.02.2014 integrala!

Editia Romanii au Talent, sezonul 4 din 21.02.2014 incepe cu un mare goooool. Nu glumesc, un concurent prezentator sportiv ii aduce un omagiu lu Hagi, ovationand goooolul mare din capul lui, am ras ne-am prostit, dar surprinzator a trecut si mai departe.
Nu stiu cum vi se pare voua, dar pe mine uneori ma uimesc juratii cand trec anumiti concurenti sau grupuri de concurenti.

Domnul Goooool
O prezenta non conformista a fost si femeia sado-mazochista, pardon femeia cu sarpele de gat, care isi chinuia atat corpusorul firaf cat si fiara luata drept accesoriu. Se recomanda sarpele de casa anaconda stie sa: muste si sa stranga de gat, dar daca nu ti-a facut inca aceste lucruri poate sa fie luat si ca accesoriu.
Femeia cu sarpele
Pot sa va spun ca mi-a placut Teodor Rusu, acest baiat are o voce foarte puternica si calda si spre deosebire de vedetele astea aparute ca ciupercile nu are nici silicoane nici fuste mini si nu are scandaluri la activ, deci se poate si asa.
Pe urma au mai fost cateva numere printre care si tortul care face striptease, o blonda naturala nu am nicio indoiala, corul babutelor si inca cativa concurenti.
Mai mi-a placut si Octavian Stoica, un baiat muncitor care nu s-a lasat influnetat de conditia sociala si a incercat sa depaseasca greutatile din viata dedicandu-se dansului, un numar foarte bun.
Octavian Stoica
Alexandru care a imitat sunete chiar daca a luat trei de nu, mie mi-a placut pentru ca era asa parca nu avea nicio vina.
Am avut in emisiune si shaorma, multa shaorma de care juriul nu s-a bucurat, dar Bartos si Smily au profitat.
In premiera l-am avut si pe Levante calul cel mai intelegator din Romania.

 Romanii au Talent Sezonul 4 din 21.02.2014 integrala



Vizionare placuta!

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Scrie ce parere ai dar cu bun simt! Daca iti place subiectul, da si un Like, nu te costa nimic si recomanda blogul :).

Recomandari:

 
Copyright (c) 2016 Bucuresti Live