duminică, 21 septembrie 2014

Vanatoarea de spioni - review

Am avut placerea sa-l vad Miercuri seara, pentru prima data am mers la cinema Sun Plaza si mi-a placut. Invitatia am primit-o de la Cine Forum si doresc sa le multumesc pe aceasta cale inca odata.
Filmul mi-a placut, nu a fost super mega productie, dar merita sa-l vezi la cinematograf.

Vanatoarea de spioni
Philip Seymour interpreteaza foarte bine ultimul sau rol, seful unei agentii de spionaj care urmareste sa-l prinda pe unul din finantatorii teroristilor Dr Abdullah. Se vede nevoit sa colaboreze cu alte agentii de spionaj din lume, care am putea sa spunem ca trebuie sa aibe o colaborare de conclucrare pe parcursul filmului, o sa vedem ca fiecare agentie in parte are viziunea ei de a trata cu teroristii.
Intrebarea este ce esti dispus sa faci ca sa asiguri securitatea tarii tale, pana unde esti dispus sa mergi?
Pe parcursul filmului Bachmann (Philip Seymour), descrie modalitatea de abordare a colaboratorilor lor, ei nu tortureaza, amentinta sau ucid. Tactica lor este de a se familiariza foarte bine cu viitorul colaborator, de a le castiga increderea, ei le devin "parinti", iubiti, amanti orice este nevoie. In majoritatea filmului Bachmann are o tinuta neingrijita, fumeaza excesiv este paranoic, respira foarte greu tot filmul, toatea astea fac un intreg acest personaj, exprima starea lui de ingrijorarea si marea responsabilitate pe care o are de a pastra siguranta tarii, dar si a echipei lui.
Camerele insista pe Hoffman, el face tot filmul joaca natural trece foarte usor de la agonie la extaz,alte interpretari notabile nu am vazut, ar mai fi Grigoriy (Issa), care mi-a placut cum a interpretat rolul.
O antiteza se poate face si intre Issa si colaboratorul lui Bachmann Jamal, primul vrea sa uite de tatal lui si sa stearga orice legatura, al doilea vrea sa-l salveze prin intermediul serviciului de spionaj.
Tactica lui Hofmann de a trata cu teroristii si colaboratorii lui este mai speciala, desi te-ai astepta sa-i inchida sa-i tortureze, el are un cu totul alt tip de abordare, ii face colaboratorii lui pentru a prinde personaje din lumea terorismului mult mai importante decat ultimii.

Nota DeLaBirou: 8.5 pentru film si 10 pentru Hofmann (care a avut o interpretare magistrala ca de ultimul sau rol)

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Scrie ce parere ai dar cu bun simt! Daca iti place subiectul, da si un Like, nu te costa nimic si recomanda blogul :).

Recomandari:

 
Copyright (c) 2016 Bucuresti Live