miercuri, 1 octombrie 2014

Hells kitchen - Iadul Bucatarilor

M-am uitat de curiozitate sa vad si eu despre ce este vorba in aceasta emisiune, mai mult eram curios referitor la formatul emisiunii si la jurati.
Ce pot sa spun, concurentii nu pot sa zic ca m-au dat pe spate, in schimb am ras de am crezut ca am nimerit la Mr Bean.
Iadul Bucatarilor
Aceasta emisiune un fel de nora pentru mama, doar ca se mai si gateste din cand in cand, este foarte, dar foarte amuzanta, dar nu stiu de ce, nu cred ca se doreste asta.
Sunt cateva gospodine fugite de acasa, cativa bucatari si cativa ospatari, stau intr-o casa si impart bune si rele.
Mai si m-am uitat la emisiune, nu stiu ce episod era, oricum se gatea pentru vedete, era seful asta cel mai tanar Florin Dumitrescu, sincer cred ca era fumat, nu pot sa-mi imaginez ce i-a iesit pe gura, de toata jena.

Dar sunt sigur ca exista foarte multe gospodine, doamne, domnisoare si domni, care urmaresc cu interes emisiunea.
Cum sa notezi si tu o reteta ca era ceva de genul....sa zicem ca trebuia sa fie o friptura muschi ceva, ar fi sunat cam asa, din gura sefului:

1 bucata de muschi
3 bucati de dava-n p..a mea
5 prosti
2 idioti
etc etc etc

si la sfarsit wtf mi-a iesit ciorba

Cum sa vorbesti asa intr-o emisiunea, oricare ar fi formatul, eu nu inteleg astia cu sesizarile de la CNA care i-au banii degeaba de la stat (banii nostri apropos).
A tipat, aruncat cu farfuriile, cu mancarea, cu injuraturile, un intreg spectacol, dar nu culinar din pacate, eu inteleg ca despre asta este vorba in emisiune.

O sa ma uit si lunea viitoare, nu ca sa-mi notez retete, dar simt nevoia sa rad....





3 comentarii :

Aplicatii Smartphone spunea...

da e foarte tare emisiunea si eu ma uit , sunt toti numai unul si unul :)

Danyzus spunea...

La inceput eram curios de emisiune si tineam neaparat sa ma uit. Dupa 3-4 episoade am renuntat si am "migrat" la concurenta, adica la Masterchef. Aici nu se rade dar macar nu aud atatea injuraturi si prost gust.

cristi spunea...

M-am uitat la emisiune si e foarte tare. Bucatarii sunt artisti,ca de altfel si cei de la masterchef(pe care o urmaresc mai mult.

Trimiteți un comentariu

Scrie ce parere ai dar cu bun simt! Daca iti place subiectul, da si un Like, nu te costa nimic si recomanda blogul :).

Recomandari:

 
Copyright (c) 2016 Bucuresti Live