marți, 27 ianuarie 2015

Revolutia preturilor eMAG 2015!

eMAG, incepe incepe anul 2015 asa cum a terminat si 2014 adica intr-o noua revolutie de reduceri peste reduceri.
Campania de reduceri este valabila intre 27-29 ianuarie, exista reduceri de pana la 50% pentru diferite game si cea mai mare reducere o gasim la carti, 80%.
Din prima gama de reduceri mi-am tot cumparat si anul trecut, dar din a doua as vrea sa-mi comand Viata lui Adolf Hitler.
Revolutia preturilor eMAG 2015
Este foarte bine sa mai citesti cand ai putin timp liber. Crezi ca stii deja prea multe ? Crede-ma apuca si citeste o carte, doua, cinci sau zece si o sa fi uimit cate lucruri noi poti sa afli in continuare. Si mi-am adus aminte trebuie sa-mi iau un split cu iesire audio si microfon, laptopul pe care il am eu si am dat o caruta de bani nu are decat o singura iesire.

Ce poti sa mai gasesti la eMAG redus ?

Am auzit la birou fetele vorbind despre aceasta carte Fifty Shades of Grey.

Mai recomand si laptopul pentru Gaming Asus G56JK-DM156D i7, are o configuratie foarte buna dar stiu ca nu o sa-l ia nimeni este foarte scump 31 de mil, are reducere de 20% pretul initial fiind de 38 de mil, la resigilate se poate achizitiona la 28 de mil.

Pentru a consulta si alte oferte vizitati eMAG


Spor la cumparaturi tuturor....

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Scrie ce parere ai dar cu bun simt! Daca iti place subiectul, da si un Like, nu te costa nimic si recomanda blogul :).

Recomandari:

 
Copyright (c) 2016 Bucuresti Live