joi, 14 mai 2015

Timpul vs frumusete!

Salutare dragilor nu ne-am mai auzit pe blog de foarte mult timp din varii motive si imi cer scuze pe aceasta cale.
Cu ocazia deschiderii Megamallului :) cred ca asa este corect spus, am vizitat locatia respectiva cat si foarte multe magazine deschise in aceasta mega locatie.
Printre altele vroiam sa ma si tund, dar frizerita mea mereu are foarte multi clienti si trebuie sa astept o ora sau chiar mai mult pana imi vine randul.

Salon de infrumusetare

Sunt intr-o dilema am avut ultima data ocazia pe drumul de la birou spre casa sa ajung cu tramvaiul 41 la Lujerului. Unde am gasit salon  Lujerului,  foarte ok, cu stil curat de obicei sunt mai sceptic in saloanele mari imi place mai retras, dar aici am fost placut surprins.
Au fost atenti pana la cele mai mici detalii si nu doar cu mine am vazut ca acesta era stilul de abordare in general cu toti clientii.
Intrebarea si dilema mea este ce poate sa va determine mai mult sa renuntati la vechiul frizer pentru un intreg salon?
Ok, ca frizerul tau te "cunoaste" datorita convorbirilor pe care le-ati avut de a lungul timpului, acum depinde si cat ai vrut tu sa-l lasi sa te cunoasca. Contra, salonul este unul mic, de cartier nu are aparatura de ultima ora si stai si cate o ora la coada.
Pentru coafor lujerului argumentele favorabile ar fi din start confortul, profesionalismul timpul scurt de asteptare, respectarea programarilor, dar pentru mine din Delfinului este cam departe sa mai ajung pe acolo doar daca nu mai am drum de la serviciu.




Apoi am citit pe undeva un lucru genial sa va arat si voua despre frizerit:

“Frizeria” este o noțiune depășită. Bărbații nu au nevoie de un frizer, de o persoană care să fie pur și simplu o prelungire a aparatului de tuns sau ras. Un bărbat are nevoie de mai mult, are nevoie de consiliere, de sfaturi legate de întreținere, de un tratament adecvat tipului de păr și fizionomiei sale.

Si eu care credeam ca este doar sa tai parul si sa te dea cu chestia aia la sfarsit sa nu pleci cu 1000 de fire pe tine doar cu 500.




0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Scrie ce parere ai dar cu bun simt! Daca iti place subiectul, da si un Like, nu te costa nimic si recomanda blogul :).

Recomandari:

 
Copyright (c) 2016 Bucuresti Live