vineri, 30 octombrie 2015

Tehnologie inseamna viitor!

Salutare dragi cititori ai blogului, am avut o absenta mai lunga, dar lunga stiu, am revenit cu un articol proaspat si multa pofta de scris. In primul rand motivele pentru care nu am mai scris in ultima perioada pe blog sunt multe. Activitatile de la munca, Sarra mai este si canalul de Youtube de care nu am avut timp sa ma mai ocup nici de el si cel mai important motiv...inca un bebe, daaa Irina o cheama (o sa facem cunostinta intr-un articol separat).
Revenind la articolul de astazi vreau sa vorbim despre tehnologie si inovatie. In aceasta perioada mi-am dat seama cat de mult a avansat tehnologia si cat de mult poate sa te ajute in diferite situatii.

Multifunctionale Toshiba
Ma gandesc unerori, ca este un ritm uneori mult prea accelerat, modul in care avanseaza tehnologia si noi nu o sa mai putem sa tinem pasul. Daca acum 10-15 ani vorbeai la telefonul fix si il idolatrizai iata ca peste ani poti sa il consideri aproape piesa de muzeu, el mai este utilizat cu precadere in zonele rurale. Am vazut in ultima perioada fel si fel de gadgeturi cu recunoastere vocala, cu amprenta, multifunctionale Toshiba de ultima generatie, ceasuri cu internet si multe multe exemple. Am descoperit trei tipuri sa le spunem asa de inovatii: foarte bune, le apreciez pe cele in domeniul medicinei in special pentru ca salveaza vieti si recomand utilizarea noilor descoperiri. Categoria a doua mofturi gen telefoanele excesiv de scumpe, are tot functie de telefon cu cateva aplicatii si utilitati in plus. Ultima categorie este cea de inutile sunt sigur ca si voi va amintiti cateva pe care le-ati considerat inutile la momentul respectiv.
Revenint la multifunctionale, acum cativa ani daca aveai un document de scanat de printat si de trimis pe email trebuia sa utilizez aproximativ 3 echipamente diferite, acum doar o multifunctionala daca ai te scapa te toate cele 3 operatiuni.
Inernetul a darmat toate barieriele pe care noi le cunosteam ce era imposibil acum este un fleac, daca vrei sa te vada cunoscturii in America foarte simplu faci un video call, peste 20 de minute poti sa faci in Olanda si tot asa aflii informatii noi intru-un timp foarte scurt. Pentru ca aceasta este si scopul final al tehnologiei un cumul foarte mare de informatii care sa te ajute mai mult sau mai putin in viata.

Pana data viitoare aveti grija!
N


0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

Scrie ce parere ai dar cu bun simt! Daca iti place subiectul, da si un Like, nu te costa nimic si recomanda blogul :).

Recomandari:

 
Copyright (c) 2016 Bucuresti Live